Drev
Gem, få adgang til og del dine filer på ét sikkert sted
Gem alle filer. Få adgang til filer når som helst og hvor som helst fra din computer og dine mobilenheder. Administrer, hvordan filer deles.
Få al den lagerplads, du har brug for
Google Workspace giver fleksible lagermuligheder, så du altid har nok plads til dine filer. Med central administration, forebyggelse af datatab og Vault til Drev kan du nemt administrere brugere og fildeling for at sikre, at kravene vedrørende databehandling overholdes.
Find det, der er vigtigt, allerede inden du søger
Drev anvender Googles kunstige intelligens til at forudsige og vise det, der er vigtigt for dig, i realtid. Drev identificerer vigtigt indhold, vigtige samarbejdspartnere og vigtige begivenheder ved hjælp af funktioner som f.eks. Hurtig adgang og ML-baserede søgeforbedringer til at gøre brugerne opmærksom på filer, der muligvis skal tjekkes.
Organiser teamfiler på en delt placering
Brug fællesdrev til at gemme dit teams arbejde på sikre, delte placeringer, som er nemme at administrere. Alle filer, der føjes til fællesdrev, ejes kollektivt af teamet, så alle er opdateret.
Få adgang til filer fra din computer uden at bruge en browser
Drev til computer giver dig adgang til filer direkte på din computer, uden at det påvirker al din diskplads. Brug mindre tid på at vente på, at filerne synkroniseres, og mere tid på at være produktiv.